پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی

ساخت وبلاگ

شما ممکن است به این موضوع فکر نکرده باشید که پنجره‌های خانه شما می‌توانند در هزینه‌های انرژی صرفه جویی کنند. اما حقیقت این است که در صورت انتخاب مناسب درب و پنجره این اتفاق می‌افتد. یکی از روش‌های صرفه جویی در هزینه‌ها استفاده از درب و پنجره‌ یو پی وی سی است. در این جا مواردی که شما باید بدانید آورده شده است.

استفاده از پنجره‌های upvc و صرفه جویی در هزینه

پنجره یو پی وی سی چیست؟

پنجره‌های پی وی سی به هر پنجره‌ای گفته می‌شود که از قاب‌های یو پی وی سی ساخته شده باشد. یو پی وی سی استفاده شده در آنها یک فرم سفت و محکمی از PVC است که می‌تواند برای مدت زمانی بسیار طولانی کارآیی داشته باشد و به نگهداری فوق العاده کمی نیاز دارد. در واقع، در و پنجره دوجداره upvc دچار پوسیدگی، خوردگی، پیچش نمی‌شود و تنها تعمیر و نگهداری که باید انجام دهید این است که گاهی اوقات آنها را تمیز کنید.
پنجره‌های پی وی سی در برابر شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم هستند و حتی در شرایط بسیار سخت می‌توانند کارآیی خود را حفظ کنند اما در برابر احتراق مقاومت کمتری دارند. از نظر فیزیکی، پنجره‌های یو پی وی سی اغلب به شکل الوارهای رنگ آمیزی شده هستند. پنجره‌های یو پی وی سی می‌توانند دو جداره یا حتی سه جداره باشند، اما به طور معمول دوجداره هستند که در داخل آنها از شیشه‌های دوجداره پر شده با گاز بی‌اثراستفاده می‌کنند. همچنین می‌توان از شیشه‌های سه جداره نیز در داخل قاب آنها نیز می‌توان استفاده کرد که عایق بهتری خواهند بود.

پنجره‌های یو پی وی سی چگونه در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌کنند؟

پنجره‌های یو پی وی سی با روش‌های مختلفی در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌کنند. اولین مورد این است که به وضوح شما هزینه‌های بسیار کمی را برای خرید آنها باید پرداخت کنید و مورد دیگر ناشی از هزینه‌های بسیار کم تعمیر و نگهداری آنها است. شما مجبور نیستید هر دو سال یک بار پنجره‌های خود را رنگ آمیزی و روغن کاری کنید و چون یو پی وی سی دچار پیچش نمی‌شود، شما نیاز نیست نگران عملکرد باز و بسته شدن پنجره‌های خود باشید. تنها پولی که باید صرف آن کنید، خرید یک پاک کننده برای تمیز کردن فریم‌های پنجره است که احتمالا همیشه می‌توانید آنها را در منزل خود پیدا کنید.
از آنجا که یو پی وی سی عمر بسیار طولانی دارد، هنگامی که شما آنها را نصب می‌کنید، شما پنجره‌هایی خواهید داشت که می‌توانند طول عمر بسیار بالایی داشته باشند که احتمالا خیلی طولانی‌تر از عمر خانه‌ای است که در آن زندگی می‌کنید. در حقیقت پنجره‌های یو پی وی سی اغلب دارای گارانتی‌های طولانی هستند. این واقعا فوق العاده است!
شاید مهم‌ترین عاملی که پنجره‌ upvc می‌توانند در هزینه‌های شما صرفه جویی کنند، ناشی از این واقعیت است که آنها به لحاظ بهره وری انرژی، عملکرد فوق العاده‌ای دارند. پنجره‌های یو پی وی سی دوجداره بهره وری انرژی بیشتری نسبت به دیگر همتایان خود دارند، زیرا قاب آن به گونه‌ای ساخته شده است که به هیچ وجه گرما یا سرما را از خود عبور نمی‌دهد.
آنها همچنین بسیار خوب مهر و موم می‌شوند، بنابراین هوا نمی‌تواند از طریق آنها عبور کند. این به این معنی است که شما بسته به فصل، در مصرف انرژی خود صرفه جویی خواهید کرد. کارایی پنجره‌های یو پی وی سی بسیار حائز اهمیت است، زیرا شیشه‌های دوجداره پنجره‌های یو پی وی سی می‌توانند 50 تا 80 درصد در میزان انرژی مصرفی (مربوط به گرمایش و سرمایش) کاهش ایجاد کنند. این منجر به صرف میزان هزینه بسیار کمتری بر روی قبوض برق شما می‌شود.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 257 تاريخ : دوشنبه 24 تير 1398 ساعت: 19:25

درب های upvc

ما در شرکت ایران یو پی وی سی در زمینه تولید درب‌های upvc و کامپوزیت تخصص داریم. دلیل تخصص ما در این حوزه برای ساختمان‌های مسکونی به این دلیل است که باور داریم آنها بهترین گزینه موجود در بازار هستند. درب‌های upvc ما با استفاده از مواد CE با کیفیت بالا تولید می‌شوند که آنها را به گزینه‌ای ایمن و با عایقکاری حرارتی و صوتی بالا، با کمترین نیاز به تعمیر و نگهداری تبدیل کرده است.
برای کمک به شما در خصوص تصمیم گیری در مورد درب‌های upvc این هفته وبلاگ ما به تمام نکاتی که شما باید درباره درب‌های upvc خارجی بدانید اختصاص یافته است و به برخی سوالات پرتکرار در این حوزه پاسخ خواهیم داد.

10 نکته در مورد درب‌های upvc

1- اکثر مردم نکاتی را درباره این درب‌ها شنیده‌اند اما دقیقا نمی‌دانند که آنها از چه موادی ساخته شده‌اند. در شرکت ما این درب‌ها و قاب‌های آنها از پلیمرهای با کیفیت و با ضخامت 70 میلی متر ساخته شده‌اند که یک نوع پلاستیک با دوام است و سال‌های زیادی بدون تغییر به کار خود ادامه خواهند داد.
2- انواع در و پنجره دوجداره upvc ما همگی در برابر اشعه‌های UV مقاوم هستند که نه تنها از آنها در برابر از دست دادن رنگ محافظت می‌کند بلکه تضمین می‌کند که آنها به کمترین میزان تعمیر و نگهداری نیاز خواهند داشت. با استفاده از یک پارچه مرطوب و تنها کشیدن آن بر روی این محصولات می‌توانید آلودگی را از سطوح آنها بزدایید.
3- برای کمک به جلوگیری از نفوذ عوامل مزاحم درب‌های شیشه‌ای ما از یک سیستم قفل پیشرفته 6 نقطه‌ای بهره می‌برند. شما می‌توانید درب‌های خود را به سطوح امنیتی بالاتر ارتقا دهید.
4- ما بیش از 170 سبک مختلف درب upvc داریم که برخی از آنها دارای طرح‌های شیشه‌ای تزئینی هستند. ما همچنین درب‌هایی با روکش به سبک چوبی ارائه می‌دهیم که فارغ از جنس با دوام آنها، جلوه‌ای چوبی به درب‌ها و پنجره‌ها می‌دهند.
5- درب‌های upvc ما در چندین رنگ مختلف موجود هستند، مانند سفید، طرح چوب و بلوط و غیره. این رنگ‌ها بر روی قاب خارجی و همچنین درون قاب در دسترس هستند. ما همچنین می‌توانیم این درب‌ها را در رنگ‌های دلخواه شما نیز عرضه کنیم، اگر می‌خواهید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید، بنابراین فارغ از این که شما به دنبال رنگ قهوه‌ای یا مشکی هستید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم.

” لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 22015614 – 22015594 تماس بگیرید “

6- شما می‌توانید به سفارش خود لوازم جانبی مورد نظرتان را نیز اضافه کنید. این می‌تواند شامل ضربه گیر، چشمی درب و غیره باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لوازم جانبی می‌توانید با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما به شما کمک کنند.
7- درب‌های ما فقط برای استفاده به عنوان درب ورودی در جلو طراحی نشده‌اند آنها همچنین می‌توانند به عنوان درب‌های پشتی، درب‌های گاراژ و سرپناه استفاده شوند. گزینه‌های مختلفی از درب upvc به عنوان درب پشتی موجود است و شما می‌توانید مناسب‌ترین را انتخاب کنید.
8- هنگامی که یک درب از شرکت ایران یو پی وی سی خریداری می‌کنید، تکنسین‌های ما به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان آن را برای شما نصب خواهند کرد.
9- درب‌های پانل دار upvc ما بسیار مقرون به صرفه هستند و متناسب با هر بودجه‌ای عرضه می‌شوند. ایران یو پی وی سی محصولات خود را با قیمتی مناسب عرضه می‌کند.
10- درب‌های upvc خارجی ما دارای عمر مفیدی در حدود 35 سال هستند بنابراین برای مدت زمانی طولانی، نیازی به تعویض درب‌های خود نخواهید داشت. آنها همچنین سازگار با محیط زیست بوده و می‌توانند پس از جداسازی بازیافت شوند. ما در شرکت ایران یو پی وی سی درب‌های شما را جدا کرده و بازیافت می‌کنیم.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 233 تاريخ : يکشنبه 9 تير 1398 ساعت: 18:59

اعتماد به محصولات upvc

 

بعضی افراد این محصولات را پلاستیک خطاب می‌کنند، اما یو پی وی سی‌ها مسیر بسیار دور و درازی را طی کرده‌اند. به لطف دانش مدرن و سال‌ها تحقیق و توسعه، upvc به پیچیده‌ترین ماده موجود برای پنجره، درب، کرکره، قطعات بدنه و مصالح ساختمانی در اکثر روش‌های ساخت و ساز تبدیل شده است.
اما یک مشکل بزرگ موجود در بازار. آیا می‌توانید به من بگویید که تفاوت در روش ساخت، ظاهر و جلوه upvc، نشانه کیفیت این محصول است؟ خیر، تنها زمان و آزمایش‌های شیمیایی انجام شده بر روی آنها عاملی است که می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. در اکثر کشورها که upvc به مصالح پیشرو در بازار تبدیل شده است، قوانین سختگیرانه‌ای توسط دولت برای حفاظت از مصرف کنندگان در برابر کیفیت ضعیف upvc به اجرا درآمده است.
این هنوز در برخی از کشورها اجرایی نشده است و ما باید به گارانتی‌هایی که ارائه می‌شود برای حصول اطمینان از کیفیت upvc متکی باشیم. معمولا محصولاتی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند دارای گارانتی خواهند بود. برای این که بتوانیم تشخیص دهیم کدام نوع از این محصولات دوام بالایی دارند و برای استفاده در خانه و یا محل کار مناسب هستند، می‌توانیم به این نکته توجه کنیم که تنها درب‌ها، کرکره‌ها، نرده‌ها، محصولات کشویی و  انواع پنجره‌ upvc مرغوب خدمات پس از فروش و گارانتی دارند. این محصولات از نظر کیفیت، بالاتر از انواع دیگر بدون گارانتی هستند.
کیفیت تنها محدود به upvc نمی‌شود، بلکه اجزای به کار رفته در آن، چگونگی ترکیب آنها با یکدیگر و پایداری هسته آنها و غیره عواملی تعیین کننده خواهند بود. شما می‌توانید اطلاعات بیشتری برای مقایسه محصولات گران و ارزان upvc پیدا کنید. جوانب مثبت و منفی آنها بر اساس استانداردهای کیفیت بین المللی تعیین می‌شوند.

مزایای محصولات upvc

این مواد عایق بسیار عالی هستند و سرما و گرمای محیط داخل را در طول زمستان و تابستان، حفظ می‌کنند. برای نصب در داخل درب‌ها و پنجره‌ها، گزینه‌های شیشه دوجداره در دسترس هستند که بر اساس درخواست به عنوان گزینه نهایی سفارش داده می‌شوند. با استفاده از این مواد و هدر رفتن کمتر انرژی، بهبود قابل توجهی در صورتحساب‌های وسایل گرمایشی و سرمایشی حاصل خواهد شد. این مواد بسیار بهداشتی هستند و با جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، باد و باکتری در تمام محیط‌های بسته این کار را انجام می‌دهند.
درب‌ها و پنجره‌های یو پی وی سی احتیاج به تعمیر و نگهداری ندارند و سال‌ها بدون تغییر کار خواهند کرد. بدون نیاز به رنگ آمیزی و بدون نیاز به سندبلاست. بدون تغییر شکل و با داشتن دوام بالا به کارکرد خود ادامه خواهند داد و با بهره بردن از سیستم‌های قفل چند نقطه‌ای پیشرفته و با امنیت بالا، محافظت خوبی از محیط داخل خواهند کرد.

آرامش در محیط داخل با محصولات upvc

با نصب شیشه‌های دوجداره باعث جلوگیری از نفوذ سر و صدای خارجی و حفظ حریم خصوصی، با نگه داشتن برخی از سر و صداها در فضای داخلی و جلوگیری از ورود صداهای بیرون به داخل، خواهد شد. از طرف دیگر اگر در منطقه‌ای شلوغ باشید این درب و پنـجره‌ها در صـورتی که داخل آنـها شیشه‌های دوجـداره نصب شده باشـد محیطی آرام را برای شما ایجاد خواهند کرد. پنجـره‌ها در انـدازه‌های مختلـف سـاخته می‌شـوند و قابلـیتی بسـیار عـالی به هـنگام تعــویض پنـجـره‌هـای قـدیمـی با پنجره‌های یو پی وی سی جدید میباشند.
upvc ماده‌ای است که به طور کامل قابل بازیافت است و برای محیط زیست زیان آور نیست. برای این مواد تمامی رنگ‌ها موجود هستند و ظاهر چوبی آنها یک جلوه واقعی ارائه می‌دهند. upvc مدرن توسط ذرات باد، گرد و غبار، اشعه ماوراء بنفش خورشید و دیگر عناصر طبیعی پوسیده و خورده نمی‌شوند. تمیز کردن آنها راحت بوده و کاربر پسند هستند. دارای قفل‌های یکپارچه، درون ریل‌ها و جک‌های پوششی از مواد اولیه مرغوب.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 280 تاريخ : سه شنبه 4 تير 1398 ساعت: 19:02

خبرنامه